S5, A4: Medlemmarna i New Directions får i uppgift att lämna sin trygghetszon och bestämma sig för om de har mest gemensamt med Katy Perry eller Lady Gaga. Kurt håller i provspelningar till sitt nya band och måste avgöra om han tänker anta den överdrivet djärva artisten Starchild. Jake och Bree kommer närmare varann samtidigt som han och Marley glider allt mer isär. Musiknumren inkluderar "Marry The Night", "Applause", "Wide Awake" och "Roar".