Rookie Blue A Real Gentleman
S6, A5: När Traci inte dyker upp vid sin första räd är 15:e Divisionen rädd att vapenhandlaren de är ute efter har kidnappat henne. Men snart inser Andy inser att serievåldtäktsmannen som de aldrig fick tag på är tillbaka.