S4, A14: Cameron ska sätta upp en skolproduktion och när uppsättningens stjärna blir sjuk gör Manny allt för att få ersätta honom. Gloria tar med Alex till ett medium. Claire tar sig vatten över huvudet när hon erbjuder sig att vara barnvakt åt Joe och Lily.