A Two-Headed Beast
S3, A5: Hearst vill ha våld mellan Turner och Dority. Al skickar iväg Dority för att slåss. Dority och Turner rusar mot varandra, och en brutal kamp utbryter, som Al och Hearst bevittnar från sina utkiksposter.