S5, A22: En offentlig uppladdning från en kamera som av misstag lämnades på efter en telekonferensens mellan advokaterna Florrick/Agos och Lockhart/Gardner avslöjar ett hot mot firman, något som Alicia och Cary inte kunde förutse. Under tiden står Lockhart/Gardners öde på spel när Louis Canning tävlar för en större roll.