S4, A17: En kvinna är ovillig att identifiera den som mördade hennes gangsterpojkvän. Kriminalinspektör Bass pressar Fancy att snabbt lösa fallet, då en man med politiska kopplingar hittas mördad. Poliserna misstänker att en bebis skakats till döds av sin barnvakt.