The Good Wife Äktenskapsförsvar
S4, A9: Alicia och Diane kommer överens om att låta en berömd liberal advokat hjälpa dem med deras senaste fall, men de inser snart att han kanske inte har klientens bästa i åtanke. Samtidigt kommer Alicias mor på besök till Thanksgiving och hon söker moraliskt och juridiskt stöd från Alicia och hennes bror Owen.