S2, A9: Kropparna av två tonårspojkar som kidnappades fem år tidigare upptäcks i Pennsylvania. Booth och Brennan hamnar på spåret efter Grave Digger, en ökänd seriemördare vars tillvägagångssätt är att kidnappa, begrava sina offer levande och begära en oerhörd lösensumma.