The Wire All Prologue
S2, A6: McNulty ger upp identifieringen av liket för att kunna fokusera på att lappa ihop sitt äktenskap. Under utredningen av Sobotka hittar poliserna ett mönster i datorn och förklarar kopplingen för Daniels.