S1, A2: Gästerna Jack Quaid (Hughie), Giancarlo Esposito (Stan Edgar) och fler diskuterar avsnitt 1 i säsong 2 av "The Boys" med Aisha Tyler, inklusive avslöjanden om Voughts historia - för det finns förstås en nazistkoppling.