Aquamansion
S2, A3: Vince förälskar sig i ett hus han inte har råd med och ser värdet i att göra franschise-film. Drama blir bannlyst för evigt från Hugh Hefners hus, och Eric pressar Ari att sluta avtal. Turtle satsar allt på sovplagg.