Entourage Aquamom
S3, A1: När Vince inte hittar en lämplig dejt till "Aquaman"-premiären fixar Eric ett alternativ. Turtle och Dramas försök att få extra biljetter gör Vince motspelare arg. Ari har dåligt med pengar och vänjer sig vid ett nytt boende.