Armies of One
S2, A6: När Jasons förflutna hinner ikapp honom bestämmer sig Lucas för att sluta ett avtal för att rädda pojkens liv och möjligtvis sitt eget. Utan Carrie börjar Gordon och Deva tappa kontrollen över sina liv. Proctor lär Rebecca en tuff läxa i lojalitet.