Bones Arvtagerskan i kullen
S9, A15: Teamet på Jeffersonian utreder mordet på Lauren Frank, ett kidnappningsoffer vars kvarlevor hittades begravna i en park. När de upptäcker Laurens dåliga relation till sin styvmamma, börjar de misstänka att mördaren stod flickan närmare än väntat. Hodgins upptäcker en chockerande hemlighet om sin familj. Brennan och Booth står inför ett vanligt dilemma bland par: Huruvida de ska ha delad ekonomi.