S4, A5: Bosch kämpar med att hantera allt som han har förlorat och för att hålla mörkret borta från sig själv, och från Maddie. Insatsstyrkan ger sig på två misstänkta. Tillförordnad kommissarie Grace Billets trasslas in i politiken på stationen och småaktigt motstånd och är inte längre allas bästa vän.