S1, A4: Al Murray gästas av Kevin Kropinery. De tar reda på sanningen om kapten Cook och hur de första cricketlegendarerna var aboriginer. Al Murrays komiska alter ego skapar kontroverser längs vägen genom att ta upp aktuella frågor.