S6, A8: Jonah blir uppvaktad av Dan för en speciell intervju och Selina åker iväg för att fira Garys födelsedag. I rollerna: Tony Hale, Anna Chlumsky, Julia Louis-Dreyfus, Reid Scott, Matt Walsh m.fl. Del 8 av 10.