Transparent Babar den Bemske
S4, A7: Sarah och Len avleder en familjeutflykt för att besöka Lilas mamma vilket leder till ett konflikt mellan syskonen. Ali avviker från gruppen för att hälsa på sin vän Lyla i Ramallah medan de andra i Pfefferman-familjen sysselsätter sig med tveksamt autentisk ökenturism.