Bad Rap
S4, A19: En rapstjärna skadas vid ett rån, men vägrar att samarbeta med polisen. Fancy hamnar i mitten när en langare anklagar Szymanski för stöld. Abby berättar för Medavoy vad hon egentligen känner.