Ballad
S1, A10: Schuester delar upp kören i par som ska sjunga sin favoritballad. När en av medlemmarna blir sjuk tvingas Schuester själv att hoppa in, men han hamnar då i en knivig situation. Finn och Quinn får stå sitt kast när en middag med hennes föräldrar går snett.