Buffy the Vampire Slayer Beauty and the Beasts
S3, A4: Oz misstänks för att ha dödat folk i Sunnydale som varulv, en dryck gör att en kontrollerande pojkvän blir våldsam och Buffy håller tyst om att Angel är tillbaka.