S2, A6: En betänklig marinofficerare intar en central ställning i Philips och Elizabeths uppdrag, och utgör därmed ett potentiellt hot mot familjens säkerhet. Lucia, en underrättelsesperson från Sandinista som arbetar med paret Jennings, har till uppgift att ge Elizabeth tillgång till Capitol Hill. Stan överväger det potentiella priset för att skydda Nina.