Outlander Best Laid Schemes
S2, A6: Jamie och Claire använder Claires läkekunskaper för att sätta stopp för ett vinavtal som kan fylla prinsens krigskassa. När Claire får veta att Jamie inte håller det han lovar, drabbas paret av konsekvenser som förändrar deras liv för alltid.