NYPD Blue Better Laid Than Never
S9, A22: Andy och Connie kommer tillbaka från sin helg med Theo. En pojke är försvunnen och gruppen leds till en pedofil i området. John träffar en advokat angående sin pappas dödsbo. McDowell och Ortiz utreder en kvinna som hittas död i sin lägenhet, där en granne som suttit i fängelse är misstänkt. Utredningen om Scotts mord pekar mot hans vän. Andy funderar över framtiden. Rita träffar Johns pappa.