The Sopranos Big Girls Don't Cry
S2, A5: När Dr Melfi har ett terapisamtal med sin egen psykolog berättar hon om sina skuldkänslor över att ha dumpat Tony som klient. Av Hesh får Tony veta att hans pappa hade egna känslomässiga hemligheter.