S2, A22: Lightman-gruppen undersöker mordet på en vän till Lightman som var journalist och var på väg att avslöja en korrupt politiker. Fallet prövar Cals förhållande med Reynolds och FBI. Samtidigt gör Emilys nyfunna intresse för dejting hennes far obekväm.