Entourage Blue Balls Lagoon
S2, A11: Vince får lektioner i uppvaktning av Terrance och en värdefull gåva från Ari. Shauna blir galen på en pressläcka och Eric uppmärksammas av Sloan. Drama blir exalterad över en motspelerska och Turtle agerar sändebud åt Vince.