S1, A18: Genom att bli förflyttad till psyket försöker Michael hjälpa Haywire minnas den saknade biten av hans ritning/tatuering. Bellick vill auktionera ut Michaels cell till högstbjudande. C-Note och T-Bag måste samarbeta i ett pokerspel med höga insatser, men det verkar vara Sucres kusin, Manche, som håller i alla korten.