S2, A11: Lincoln måste säga farväl till ännu en närstående när han försöker att återförenas med Michael. Michael försöker att säkra deras plan till deras tillflyktsort. Mahone tolkar en avgörande pusselbit. T-Bag får sin hämnd på sina torterare. Sara och Kellerman har en intensiv kamp som lämnar en av dem flämtade efter sina sista andetag.