S4, A10: Bosch och agent Amy Snyder avslöjar ett nyckelbevis som kan äventyra hela Eliasutredningen. Edgar och Robertson drabbas av privata besvikelser. Irving avslöjar sina fiender. Bosch förföljer den misstänkta Eliasmördaren på egen hand, och konfronteras med sitt förflutna.