S2, A16: Advokatbyrån Lockhart, Gardner och Bond stämmer en social nätverkssida på uppdrag av en kinesisk dissident, samtidigt som Will och Diane hoppas kunna bryta loss firman från Derrick Bond en gång för alla. Cary informerar Kalinda om utredningen där Kalinda är huvudmisstänkt för Blake. Alicia får ett oväntat erbjudande.