Fresh Off The Boat Breaking Chains
S3, A2: Eddie visar Emery hur man ska göra på mellanstadiet där han använder sig av påhittade kinesiska seder för att få egna fördelar. Jessica tar illa vid sig när Luis anställer en städerska för att minska hennes arbetsbörda i hemmet.