Prison Break Brother's Keeper
S1, A16: En serie tillbakablickar avslöjar hur Lincoln, Sucre, T-Bag, C-Note och Sara hamnade på Fox River för tre år sedan och vad det var som drev Michael till att skapa sin detaljerade plan för att få sin dömda bror ut ur fängelset.