S2, A9: På en fest som syftar till att egga upp motstånd mot det föreslagna dagbrottet går Mags Bennett (Margo Martindale) ihop med Boyd Crowder (Walton Goggins) för att få till en privat uppgörelse med Black Pike Coal. När sanningen bakom hennes fars försvinnande uppdagas under sammankomsten bestämmer sig Loretta McCready för att undkomma Bennett-släktens kontroll.