S2, A10: Säsongsfinal. Lucas och Carrie tar styrka från smärtsamma minnen när de förbereder sig på sina livs strid mot en hämndlysten Rabbit och hans hänsynslösa soldater. I Banshee bevisar Rebecca sin lojalitet när Proctor återvänder hem.