By the Skin and the Teeth
S1, A15: Lincoln, som tror att han ser sin far vid sin avrättning, vinner två veckors tid när en domare beslutar sig för att gräva upp Terence Steadmans kropp. Sucre ber om en tjänst för att hjälpa Michael kontrollera en ny rutt till sjukavdelningen genom ett komplicerat avloppssystem.