Treme Can I Change My Mind
S2, A8: Delmond försöker sälja sitt projekt för Dr. John. Toni anlitar en privatdetektiv. Davis band debuterar. LaDonnas äktenskap utsätts för prövningar. Cornell fortsätter övervaka Sonnys avgiftning. Hidalgo sluter ett nytt avtal. Sofia umgås med fel människor.