Modern Family Can't Elope
S10, A20: Haley och Dylans plan på att tyst smita undan innan bebisarna är födda går inte så bra som de hade tänkt. Jay fortsätter med att försöka få sin verksamhet att komma igång genom att uppvakta en Instagram-kändis.