Treme Carnival Time
S2, A7: Albert presenterar sin nya dräkt. Delmond upptäcker ett nytt sound. Annie firar på landet med Harley. Hidalgo förenar nytta med nöje. Toni och Sofia plågas av minnen. LaDonna undviker festligheterna. Cornell hjälper Sonny. Ripert ger Janette ledigt.