S2, A6: Ari uppmuntrar Vince att spela in en lukrativ utländsk reklamfilm, och Drama vill vara med. Eric kämpar för att få Walsh att släppa ett förhandsexemplar av "Queens Blvd" och Turtle tränar för en Xbox-turnering.