The Sopranos Christopher
S4, A3: En grupp aktivister vill hålla en protest mot Columbus Day-paraden – men det tänker Silvio och Ralph sätta stopp för. Father Phil är värd för en Italian-Pride-lunch och Carmela skäms över negativa kommentarer om maffian.