Cipher
S2, A3: Sydney måste vara smartare än sin fiende Sark för att kunna hitta viktig information. Under tiden träffar Jack Sydneys mamma för första gången på nästan 20 år. Will träffar äntligen Vaughn och Sloane plågas av sin frus död.