Quantum Leap Closure Encounters
S2, A3: Ben är nu agent för regeringen och undersöker oförklarlig utomjordisk aktivitet. Efter en incident i New Mexico står två unga flickors liv på spel. Ben träffar Hannah Carson, som kanske är mer än hon verkar vara.