S6, A8: Innan mötet med det galaxhoppande hatodjuret som äter planeter ber teamet på jorden om hjälp på helt fel ställen. Samtidigt pågår något konstigt med Izels besättning på Lazy Comet och det är inte bara på grund av puffies.