Brothers & Sisters Compromises
S2, A12: Nora inser att Isaac inte är den man hon trodde och hoppades att han var. Graham hjälper Sarah i hennes sökande efter avslut. Robert och Jason befinner sig i en sedan länge väntad konfrontation.