The Royals Confess Yourself to Heaven
S4, A2: Cyrus hjälper Liam att få upplysningar om Robert. En stark kandidat framträder när Helena och Willow bedömer möjliga brudar för Robert. Jasper går sin egen väg på en presskonferens.