Connection Lost
S6, A16: Claires dator förvandlas till familjens medelpunkt då hon fastnar på flygplatsen och försöker nå Haley efter ett bråk. Claire snokar online för att försöka få tag på Haley och saker och ting blir snabbt otäcka. Snart är alla involverade i dramat.