Transparent Cool Kille
S4, A4: Maura och Ali upptäcker nya sanningar om familjen. Shelly blir frimodig på sin improvisationskurs. Det gnistrar till mellan Sarah, Lila och Len när de ger sig iväg för att göra en plan. Josh är hemsökt av sitt förflutna.