Curse of the Starving Class
S1, A5: Gamla vänner återvänder till Bristol Cove. Ben undersöker ett underligt fall av överfiskning. Decker ökar sina ansträngningar för att hitta sin förrymda sjöjungfru, och visar vidden av sitt inflytande.