The Sopranos D-Girl
S2, A7: Anthony Jr. ska konfirmeras, och Tony och Carmela blir oroliga över hans växande apati. Christophers intresse för nöjesvärlden återuppväcks när han träffar filmskaparen Jon Favreau genom Amy, hans kusin Gregorys flickvän.